Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

Ολοκληρωμένα Μαθηματικά vs Παραδοσιακών


Για πολλά χρόνια, οι μελέτες έδειχναν ότι, οι Αμερικανοί μαθητές είχαν σημαντικά χαμηλότερη απόδοση στα μαθηματικά, κατατασσόμενοι στην 25η θέση εκ του συνόλου των 34 κρατών. Σήμερα, ερευνητές του πανεπιστημίου του Μιζούρι, διαπίστωσαν  ότι, οι μαθητές των Γυμνασίων των ΗΠΑ που παρακολουθούν ένα πρόγραμμα σπουδών το οποίο είναι γνωστό ως «Ολοκληρωμένα Μαθηματικά», επιτυγχάνουν υψηλότερες βαθμολογίες σε τυποποιημένα τεστ μαθηματικών.Ο James Tarr, καθηγητής στο κολέγιο MU College of Education και ο Doug Grouws, επίτιμος καθηγητής στο ίδιο κολέγιο, δίδαξαν περισσότερους από 3000 μαθητές Γυμνασίου σε ολόκληρη την χώρα, για να καθορίσουν εάν υπάρχει διαφορά στην απόδοση όταν οι μαθητές παρακολουθούν το πρόγραμμα των «Ολοκληρωμένων Μαθηματικών» ή όταν παρακολουθούν κάποιο πιο παραδοσιακό πρόγραμμα σπουδών. Τα «Ολοκληρωμένα Μαθηματικά» συνδυάζουν πολλά μαθηματικά αντικείμενα, όπως Άλγεβρα, Γεωμετρία και Στατιστική σε ένα πρόγραμμα σπουδών. 
Πολλές από τις χώρες που έχουν καλύτερη απόδοση στα μαθηματικά από τις ΗΠΑ χρησιμοποιούν ένα πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα. Παραδοσιακά, τα προγράμματα εκμάθησης μαθηματικών των ΗΠΑ, είναι οργανωμένα σε μακροχρόνια διδακτέα αντικείμενα.
Έτσι ένας μαθητής της 9ης τάξης μπορεί να έχει επιλέξει το αντικείμενο Άλγεβρα Ι, στην συνέχεια την Γεωμετρία και τέλος την Άλγεβρα II, πριν επιλέξει ένα αντικείμενο προ-Ανάλυσης. Οι Tarr και Grouws, διαπίστωσαν ότι, οι μαθητές που παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα «Ολοκληρωμένων Μαθηματικών» πέτυχαν υψηλότερη βαθμολογία στα τυποποιημένα τεστ που δόθηκαν σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές, αφού έγινε έλεγχος για τα χαρακτηριστικά διδασκόντων και μαθητών. Ο Tarr λέει ότι, τα ευρήματά του μπορεί να αλλάξουν μερικές χρόνια ισχύουσες απόψεις για την εκπαίδευση στα μαθηματικά στις ΗΠΑ.
Συνεχίζει λέγοντας ότι «πολλοί εκπαιδευτές στην Αμερική, έχουν την ακλόνητη άποψη ότι η παραδοσιακή προσέγγιση στην μαθηματική εκπαίδευση είναι η καλύτερη για τους μαθητές των γυμνασίων. Τα αποτελέσματα των ερευνών μας, απλά δεν  στηρίζουν τέτοιες παθιασμένες απόψεις , ιδιαίτερα όταν συζητάμε για τους μαθητές υψηλού επιπέδου. Διαπιστώσαμε  ότι οι μαθητές που είχαν και προηγουμένως υψηλές βαθμολογίες, επωφελήθηκαν περισσότερο παρακολουθώντας το πρόγραμμα των «Ολοκληρωμένων Μαθηματικών» σε σχέση με αυτούς που παρακολουθήσαν τα παραδοσιακά προγράμματα.
Τα στοιχεία της έρευνας των Tarr και Grouws, τα οποία πρόσφατα δημοσιεύτηκαν στο Journal for Research in Mathematics Education, προήλθαν μετά από τρία χρόνια μετρήσεων εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων μαθητών που παρακολούθησαν διαφορετικά προγράμματα εκμάθησης μαθηματικών. Ο Tarr υποστηρίζει ότι η βελτίωση της εκπαίδευσης στα μαθηματικά, είναι κρίσιμης σημασίας για το μέλλον της χώρας και συνεχίζει λέγοντας ότι «πολλά από τα κράτη με τα οποία οικονομικά συναγωνίζονται οι  ΗΠΑ, υπερτερούν σε πολλά πεδία και ιδιαιτέρως στα μαθηματικά και στις επιστήμες. Είναι κρίσιμο να επανεκτιμήσουμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα μαθηματικών και πως αυτά τίθενται σε εφαρμογή εάν ελπίζουμε να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί  στην παγκόσμια σκηνή».
Η μακροχρόνια έρευνα των Tarr και Grouws, χρηματοδοτείται με τη δωρεά 2 εκατομμυρίων δολαρίων, από το National Science Foundation (Εθνικό Επιστημονικό Ίδρυμα των ΗΠΑ).
Πηγή: http://www.sciencedaily.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου