Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

Ένα αφιέρωμα σε αυτούς που αγαπούν την υγεία και λατρεύουν τη ζωή.

Σήμερα το blog μας φιλοξενεί τον αγαπητό φίλο, Μανώλη Αλφάνη, πιστοποιημένο προσωπικό γυμναστή, ο οποίος μας κάνει γνωστές τις απόψεις του, έτσι ώστε, χωρίς στρες και υπερβολές, με σωστή διατροφή και γυμναστική, να έχουμε τέλεια αποτελέσματα και να μπορέσουμε να διατηρήσουμε και τη δική μας υγεία και την δική μας αγάπη για τη ζωή.

Συμβουλές για τέλειο σώμα:

1. Μικρά και συχνά γεύματα (περίπου ανά 3 ώρες).
2. Πολύ νερό κατά την διάρκεια της ημέρας.
3. Μια φορά την εβδομάδα τρώμε ελευθέρα ότι θέλουμε για να μην στερούμαστε πράγματα στο μυαλό μας και για να ξυπνάει ο μεταβολισμός μας ώστε να καίμε περισσότερες θερμίδες.
4. Όχι ανθρακικό.
5. Ναι στα φρούτα-λαχανικά-Ω3 λιπαρά (ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, ψάρι). Αν γίνεται κάθε μέρα.
6. Τρώμε 20 λεπτά αργότερα μετά την προπόνηση γιατί ακόμα καίμε λίπος. Τρώμε θρεπτικό φαγητό ώστε ο οργανισμός μας να πάρει θρεπτικά συστατικά.
7. Ποτέ ύπνος μετά το δείπνο. Αφήνουμε να περάσουν περίπου 2-3 ώρες σε όρθια ή καθιστή θέση.
8. Η έλλειψη ασβεστίου εκτός από ότι κάνει κακό στα οστά, μας κάνει και απόθεση λίπους, επομένως τρώμε γιαούρτι 2% λιπαρά, τυρί με χαμηλά λιπαρά ή γάλα καθημερινά.
9. Όσο μπορούμε διατηρούμε σταθερές ώρες γευμάτων και ποσοτήτων για να έχουμε σωστό βιολογικό ρυθμό των οργάνων και των ορμονών μας
10. Στο δείπνο αποφεύγουμε τους σύνθετους υδατάνθρακες (ρύζι, μακαρόνια, πατάτες). Προτιμούμε σαλάτες, κρέας, γαλακτοκομικά.
11. Κοιμόμαστε 8 ώρες για την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού μας.
12. Στην αεροβική άσκηση καίμε συνεχώς θερμίδες, γι’αυτό αυξομειώνουμε την ένταση της προπόνησης έτσι ώστε να καίμε περισσότερες θερμίδες και ταυτοχρόνως να ξεκουραζόμαστε.
13. Όχι άγχος. Είναι καταστροφικό. Προκαλεί κατακράτηση υγρών, φουσκώματα και άλλα παθολογικά προβλήματα.

Συμβουλές για την κυτταρίτιδα

Η κυτταρίτιδα είναι φαινόμενο, δεν είναι ούτε πάθηση, ούτε ασθένεια.

Το 95% των γυναικών έχει είτε σε πιο ήπια είτε σε πιο έντονη μορφή. Δεν έχουν μόνο οι παχύσαρκες, μπορεί να έχουν και οι πολύ αδύνατες. Αυτό οφείλεται πιθανόν λόγω κληρονομικότητας, κακής διατροφής, λόγω ορμονών ή σε έλλειψη ενυδάτωσης (νερό).

Όλοι έχουμε λιποκύτταρα στο σώμα μας. Και οι γυναίκες αλλά και οι άντρες. Αυτά φουσκώνουν και φτάνουν στην επιφάνεια της επιδερμίδας.

Τα λιποκύτταρα στις γυναίκες έχουν σχήμα πιο στρογγυλό και η επιδερμίδα τους είναι πιο λεπτή, έτσι φαίνεται πιο εύκολα η κυτταρίτιδα ή αλλιώς αυτό που λέμεφλοιός πορτοκαλιού”.

Από την άλλη οι άντρες έχουν παχύ δέρμα, σκληρό συνδετικό ιστό και επομένως δεν φαίνονται τα λιποκύτταρα (δηλαδή η κυτταρίτιδα).

Μπορούμε να "κάνουμε" την διαφορά και να μειώσουμε ή και να απαλλαχθούμε ακόμα από την κυτταρίτιδα με τις εξής συμβουλές:

1. Αποφεύγουμε το ανθρακικό (π.χ. Σόδες, coca cola κλπ)
2. Αποφεύγουμε το “fast food”
3. Αποφεύγουμε ζάχαρη και αλάτι
4. Κάνουμε σωστή διατροφή
5. Πίνουμε πολύ νερό
6. 3-4 φορές ημερησίως καταναλώνουμε φρούτα και λαχανικά
7. Ναι σταμονοακόρεστα λιπαρά” (ελιές, ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς ανάλατους κ.α.)
8. Ναι στα “πολυακόρεστα λιπαρά Ω3” ή αλλιώςκαλά λιπαρά” (ψάρια, καρύδια, ηλιόσπορος κ.α.)
9. Όχι στακορεσμένα λιπαράή αλλιώς “trans λιπαρά”. Τα αποφεύγουμε όσο μπορούμε
10. Σωστή εκγύμναση.

Άρθρο του κ. Αλφάνη Μανώλη, Certified Personal Trainer, τηλ. 6976062044

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου